Post by polderssubstavol on Feb 16, 2022 17:02:12 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många tokens ▞▞▞
▞▞▞ Bus Simulator : Ultimate 2022 version ▞▞▞
BH BH
Bus Simulator : Ultimate Simulatie ebij
Värsta appen fungerar inte ordentligt. Parkering kan inte göras på den här simulatorn
Det övergripande spelet är fantastiskt. Men det finns bara tre platser för resor. Detta är en dålig poäng i det här spelet.
Vad han ska jag har köpt mer stad men är är samma busshållplats vad är det vänligen korrigera det vad som finns i lekbutiken vad i spelet..... och var är regn en säsong räcker?
Hej sir, jag sa till dig att jag inte kan parkera min buss i busssimulatorn ultimata game.please fixa det här problemet först! För när jag spelar det ultimata busssimulatorspelet utan problem
Spelet är coolt men det misslyckas mycket så jag skulle rekommendera att fixa buggarna, men förutom det är spelet coolt.
det är ett väldigt bra spel. det föll mig att köra en riktig buss..
Det var väldigt bra när jag laddade ner det första gången, tyvärr måste jag avinstallera det. Men sedan när jag laddade ner den igen blev det värre liksom. Jag var på en perfekt plats på parkeringen och passagerarna är bokstavligen dumma som att bara hoppa på bussen
Jag ska sluta för att spela det här spelet. Jag slutar bara för att spela för att jag fick den bästa bussen i spelet och det är så tråkigt.. Har inget nytt i scener, rutter, trafiktekniker. Du tror inte, låt mig förklara: Botbilarna är dumma, de kraschar i din buss varje gång och bussen nästan svänger ner. Så, Bot-bilar glider också på vägen, det finns ingen dragkraft i hjulen för bot-bilar. De förändras inte sida vid sida. Något som är så tråkigt för oss också: onlinetrafiken är inte densamma för alla spelare
Har haft spelet innan men ska ladda ner den igen. Är väll väldigt kul
Jag skulle ge den 5 stjärnor men varje gång jag stannar vid en robot på grund av rött ljus ger de mig en straff (🚦🛑
Jag har spelat det här spelet i mer än 2 år och förra året tog jag bort det av någon anledning och nu när jag är tillbaka är jag imponerad över de stora förbättringarna som detta spel har, kartor, nya funktioner, ny buss (tror jag) och ny bugg, ja bugg, när man når destinationen, "snälla parkera perfekt" händer bara oavsett vad jag gör, det är ganska irriterande eftersom spelet på grund av denna bugg är mest som ett "ofinishable" spel. Nu ser jag anledningen till att betyget är 3,8 från 4,5. Jag hoppas att utvecklarna fixar det
Jag kan inte parkera på den om jag försöker parkera men den parkerar aldrig på den, ingen ska fixa det här om ingen så är den här parkeringen värdelös. T ~ T
Spelet är allt bra men bara ett problem eller fel att fixa så fort du kan plz det är bussparkeringsproblem ... Jag har försökt 1000+ tid att parkera bussen men jag kan inte parkera Annars är spelet för bra .... Fixa så fort du kan ☺️
som andra sa i recensionen, det är problemet, jag avslutade rutten men när jag var vid terminalen fungerade inte den på parkeringen, jag upprepade det två gånger men det fungerade verkligen inte. detta spel
Bra spel men nästa uppdatering inkluderar runtomkring,,och flygplatser med flygplan,,,folk som korsar vägen och gångbroar
Det är en bra upplevelse om de bara låter oss fortsätta som öknen för det kryper inte som en sovande💤 ställe du vet vad jag säger men det dåliga är väl det bra jag menade var att när de red den har musik 🎵och den hade massor av trafik 🚌vilket jag tycker om eftersom det är som en upplevelse i verkligheten men jag vet inte hur jag ska släppa av folk eftersom jag börjar med det här spelet men vi ska bara hålla det här coolt och gör det roligt för vem som helst tack men lite oförskämd passagerares 😒fix
Bra spel men jag har fastnat på första nivån eftersom det inte låter mig "parkera perfekt" så det kommer inte att slutföra uppdraget
Mer grejer p bussen
Jag är i slutet av det första uppdraget men det sa parkera perfekt när jag parkerar perfekt, snälla fixa det
Full av buggar .. Behöver en massiv fix från parkeringsdestination etc ..
Fantastiskt spel men jag har försökt parkera vid den andra busshållplatsen (vid destinationen) utan framgång. Jag ber vänligt om hjälp.
Så jag laddar ner spelet och det är roligt men problemet är att varför går inte mina passagerare ur bussen i slutet av rutten? Som att jag parkerar bussen perfekt men tecknet på att parkera perfekt syns inte som varför? Jag fortsätter att starta om spelet som om jag gjorde 7 omstarter och det fungerar verkligen inte! Vänligen fixa spelet. Jag kan inte avsluta min första rutt och jag kan inte tjäna pengar
Jag ger bara en stjärna bara för att jag parkerar i 20 minuter och kan fortfarande inte acceptera det, det är nonsens
Detta spel, utvecklaren som lastbil ultimata dizime, och kartan concp.......
Jag har redan spelat det här spelet förra året, det är väldigt roligt men när jag laddar ner det här spelet igen är jag mycket besviken eftersom parkeringen jag tror att det var en bugg och det är därför jag kommer att avinstallera det här spelet, det slösar bort min tid.
Varför kan jag inte parkera bussen?? denna bugg förstörde hela spelet
Det här är väldigt bra. Fin grafik allt bra. Men jag kan inte parkera bussen även om jag parkerar perfekt, fixa det felet.
Det här spelet är riktigt bra, gör bara GPS:en större i fps-läge 4
Spelet har bra grafik, ljud och möjlighet att ha rutter i många länder ger dig 2 stjärnor men på det allra första uppdraget svarar bussen inte på parkering och det finns inget svar från utvecklarna så snälla slösa inte dina pengar snälla
Jag gillar inte felet där det står att parkera perfekt och det gör jag och det fortsätter inte jag försöker parkera framåt och baklänges parkera och stänga av motorn jag vet bara inte vad jag ska göra lägger också till en gul lampa
Jag tycker att spelet är bra men trafikljusen är skit, när jag har passerat det så får jag alltid böta
Bra spel men så många buggar att jag inte kan gå vidare när jag avslutade rutten, jag kan inte parkera den där men jag har redan parkerat den perfekt. Spelet kan inte avslutas
Ja samma sak för Bharat Singh det händer ingenting när jag parkerar buss ja i den här mobilen Santa ana till Oakland min gud och min andra mobil mitt spel fungerar perfekt bcs det är den gamla versionen av denna bara Oxford, Crawley och Ipswich men den här versionen som jag berättar snälla fixa det här felet i den nya versionen, speciellt parkeringen en pls
Jag gav denna förra året 5 stjärna men jag ger den 1 stjärna nu eftersom min buss är borta efter att jag avinstallerat den och laddat ner den igen. Jag kan inte hitta bussen som jag köpte i begagnade bussar. Så fruktansvärt frustrerande. Jag malde hårt för att det bara skulle vara borta?
Spelet är utmärkt men i den här uppdateringen är spelet fullt av buggar och fel som passagerarna inte kommer ner efter att vi har nått destinationen och bussen går inte på servicecenter.
Varför är detta spel 99% fel? När jag går till en restaurang eller något liknande, och passagerarna går ut ur bussen, kommer de inte! Jag väntar i timmar, till och med jag trycker på ordet "hoppa över" men det fungerar inte! Vad är det här! Jag körde bussen i 25 minuter och det här händer! Så illa... Du borde fixa det!
Gymnastics Superstar ایفای نقش act
Vänligen förbättra buggar det finns för många buggar i spelet efter att ha parkerat bussen perfekt, spelet säger att parkera bussen perfekt. Det är väldigt problematiskt.
b3st för att man kan gå på äventyr och ny bona
Ett mycket bra och realistiskt spel, men det finns bara ett stort problem. När jag når min destination och parkerar nästan perfekt känner inte spelet igen det, det säger att jag bara måste Parker här och ingenting rlse, så jag kan inte fortsätta med mina framsteg. Jag hoppas att det här problemet snart kommer att lösas, så jag kan ge de fem stjärnor som det här spelet förtjänar.
Det borde finnas lite realistisk grafik i staden eller staden. Alla stationer och städer är samma i många länder. Varje stad har samma rutt och busshållplatser är som byar. du kan ändra detta och det kan bli mer verkligt
Bus Simulator : Ultimate असल की नकल वाले गेम ggu
Det suger det laggar precis när jag ska köpa mobilerna de la Gardie hela tiden så jag kan inte köra bussen
Bus Simulator : Ultimate Simulácie wvo
Det här är ett bra spel. Jag gillar hur det finns många bussar och många terminaler. Jag ger den två stjärnor eftersom jag bjöd på en buss som tappade alla mina pengar och fick sedan förbi men fick aldrig tillbaka mina pengar.
Det är borde vara rundeller i spelet.
Riktigt rolig simulator men finns lite buggar kvar. Föll nyss igenom marken och fick börja om. Råka även öppna en notis som gjorde att jag kom in på snapchat och var tvungen att börja om igen. Men annars är det ett jättebra spel!😃
Sämsta spelet någonsin Jag förlorade hela min data Jag har 7 bussar och 7 drivrutiner men jag installerade om spelet jag har bara 4 bussar och 2 förare återställer hela min data detta är sämsta applikationen jag någonsin sett
Det är verkligen ett vackert och vackert spel. Öka mynten eftersom det är så lågt som att bussen är dyr att köpa men utbetalningen är låg. Snälla hör mitt rop öka utbetalningen och minska antalet städer om jag vill köpa en stad är det för dyrt yooh
SNÄLLA FIXA "parkera här perfekt" usch jag kan inte få godkänt nivå 1 snälla Skynda och fixa så jag kan spela i fred PLZ
Den bästa gratis busssimulatorn jag någonsin har spelat, fantastiskt!